Klantenservice
Bij Handelsonderneming Veluwenkamp staat service centraal. Of je nu een vraag hebt over een product, hulp nodig hebt bij een bestelling, of advies zoekt over inframaterieel, ons klantenserviceteam staat altijd klaar om je te helpen.
Bij Handelsonderneming Veluwenkamp staat service centraal. Of je nu een vraag hebt over een product, hulp nodig hebt bij een bestelling, of advies zoekt over inframaterieel, ons klantenserviceteam staat altijd klaar om je te helpen.
1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retourneren, mits in originele staat. Neem contact op voor de voorwaarden.
2. Hoe volg ik mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je een trackinglink via e-mail. Hiermee kun je je pakket eenvoudig volgen.
3. Bieden jullie technische ondersteuning?
Absoluut! Ons team geeft graag advies over de juiste producten en hoe je ze optimaal kunt gebruiken.
4. Zijn de prijzen incl. btw.?
Op de site wordt zowel de prijs excl. btw. als incl. btw. getoond.
5. Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Onze artikelen worden via DPD verzonden in Nederland, België of Luxemburg. Voor het verpakken en versturen van de pakketten van 0 tot 30 kg berekenen wij € 16,50 excl. BTW, voor een kleine pallet berekenen wij €55,00 Excl. BTW en voor een pallet €85,00 Excl. BTW. Bij besteding boven de € 450,00 excl. BTW. berekenen wij geen verzendkosten, uitsluitend voor de pakketten die met de reguliere pakketdienst worden vervoerd.
6. Kan ik mijn bestelling ook af halen?
Natuurlijk is dat mogelijk in onze winkel/showroom in Hattem. Bij het afronden van de bestelling kunt u dit aangeven.
7. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Bij de afrondingsfase van uw bestelling kunt u een ander afleveradres toe voegen.
8. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij hebben meer dan 6000 artikelen op voorraad liggen. Indien de bestelling op werkdagen voor 15:00 uur is geplaatst, dan kunt u de bestelling de volgende dag al tegemoet zien.
9. Krijg ik ook een factuur?
Bij ontvangst van uw bestelling ontvangt u een magazijn bon. Dit is nog niet de echte factuur. De factuur wordt achteraf middels mail naar u verzonden.
10. Heb ik ook garantie?
Voor alle producten geldt de wettelijke garantietermijn. De garantietermijn kan per product verschillen door fabrieksgarantie. Heeft u hier een vraag over, neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel 038 444 14 55.
11. Verkopen jullie ook onderdelen?
Wij verkopen ook onderdelen. Een gebruiksartikel is aan slijtage onderhevig. Voor het vervangen van deze producten kunt u bij ons terecht. Denk aan messen, widiapunten, maar ook filters voor de doorslijpers, trilplaten en minishovels. Voor vragen kunt u contact opnemen via het contactformulier, WhatsApp of bellen naar 038 444 14 55.
12. Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik deze stellen?
U kunt ons altijd bereiken via het contactformulier, WhatsApp of bel naar 038 444 14 55. Wij staan u graag te woord.
Hilsdijk 110
8051 KE Hattem
T: 038-444 14 55
E: info@hovbv.nl
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag
van 7:30 tot 17:30 uur
Zaterdag
van 8:00 tot 12:00 uur
Gesloten op zon- en feestdagen